Naisia hermoromahduksen partaalla la 28.10.17 klo 13:00 Hämeenlinnan teatteri

11.8.2017

Nyt ensimmäistä kertaa Suomessa! NAISIA HERMOROMAHDUKSEN PARTAALLA –MUSIKAALI Jeffrey Lanen ja David Yazbekin musikaali Naisia hermoromahduksen partaalla perustuu espanjalaisen Pedro Almodovarin saman nimiseen, huippusuosittuun, elokuvaan vuodelta 1988. Musikaalin juoni noudattelee varsin uskollisesti elokuvan tapahtumakulkuja. Se on absurdi farssi intohimoisista ja aktiivisista naisista ja kevytmielisestä miehestä, joka ei voi olla rakastumatta jokaiseen vastaantulevaan naiseen. Se on mahtava, elämäniloinen ja omalla tavallaan myös viisas tarina rakkaudesta, mustasukkaisuudesta ja särkyvistä sydämistä. Se näyttää hyvin tunnistettavalla ja hauskalla tavalla mihin kaikkeen hulluuteen rakkaus voi ihmisen ajaa ja kuinka ihanaa, mutta katoavaista rakkaus kuitenkin lopulta on.

Lista kiertää marttailloissa 12.9 ja 26.9.

Matkaan lähdetään Myyrmäen kirkolta klo 10:30. Hämeenlinnassa nautimme pientä suolaista ennen esitystä. Ruokailemme esityksen päätyttyä n. klo 16:00 – 17:30 kellariravintola Hällässä seisovasta pöydästä. Perillä kirkolla olemme siinä klo 19:00 maissa.

Lipun hinta on 65 euroa ja ERÄPÄIVÄ 27.9. Se maksetaan tilille Myyrmäen Martat ry, Nordea / FI52 1416 5000 0041 14 / VIITE 2273

Yhdyshenkilöt: Liisa P 040-7688529 ja Liisa M 040-5273886

Hällä kellari 28.10.2017  MENU

SALAATTIA JA VALKOSIPULI SEKÄ JUUSTOLEIPÄÄ.

PORSAANSISÄFILETTÄ VIHERPIPPURIKASTIKKEELLA TAI LIMELOHTA

PERUNAGRATIINIA JA KAUDEN VIHANNEKSIA.

RUOKAJUOMANA VESI JA KOTIKALJA TAI VIINIÄ OMIN KUSTANNUKSIN.

JÄLKIRUOKANA VANILJAPANNACOTTA JA KAHVI.