Käsityökerho      🥢🧶

Ahkera käsityökerhomme kokoontuu  kevätkaudella 2024 parillisten viikkojen tiistaisin klo 10-12 Virtakirkolla neuvotteluhuoneessa Kuohu

Aloitamme 23.1 klo 10.00  ja jatkamme     6.2,  20.2,  5.3,  19.3,  2.4,  16.4,  30.4,  14.5  ja  28.5

Yhdistyksemme jäsenet ovat kutoneet tuhansia vauvansukkia Myyrmäen neuvolan pienille vauvoille.  Myyjäisiin ja eri tapahtumiin teemme myös muita neuletuotteita. Tänä vuonna syntyy enemmän vauvoja, joten sukkien tarve lisääntynyt. Marttaliiton sivulla on perusohjeet vauvansukkiin ja omia tuttuja malleja voi myös käyttää.

Puikot ovat suihkineet ahkerasti useammilla myös kotona. Neulomasi sukat voit toimittaa Sirkalle tai suoraan Myyrmäen neuvolaan (Ojahaantie 1).  Käsityökerhoon on mukava kokoontua keskustelemaan ja vaihtamaan kuulumisia, tutustumaan uusiin neulemalleihin, lankoihin, lankatarjouksiin, käsityölehtiin sekä toteuttamaan uusia ideoita.

Kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Muutokset mahdollisia

Vantaankosken seurakunnalle olemme neuloneet vauvantumppuja kastevauvoille, joille tarvitaan sekä peukalollisia että peukalottomia vauvan tumppuja. Peukalottoman tumpun ohjeet ovat tässä setissä sinivalkoista vauvalle. Peukalotumppujen ohje on täällä.