Yhdistys

Myyrmäen Martat on suuri ja elävä yhdistys Länsi-Vantaan alueella, jäseniä meillä on yli 100. Mukana on vielä 4 jäsentä, jotka ovat liittyneet Myyrmäen Marttoihin sen perustamisvuonna 1973. Yhdistyksemme täyttää tänä vuonna 50 vuotta 3.12.2013. Martat ovat puolueisiin sitoutumattomia.

Martat on vahva yhteisö, jossa tehdään ja opitaan yhdessä. Toiminnassamme tutustuu uusiin ihmisiin ja saa mahdollisuuden osallistua ja vaikuttaa. Arvojamme ovat yhdessä tekemisen ilo, kestävät valinnat ja avoimuus.

Marttailloissamme on mielenkiintoisia aiheita liittyen arkisiin toimiin, kodinhoitoon ja hyvinvointiin. Teatteri- ja konserttitapahtumat ovat yhteisiä virkistymishetkiä. Meillä on valmiudet myös kahvitus- ym. tarjoilujen järjestämiseen lähiseudulla. Teemme yhteistyötä alueen muiden marttayhdistysten kanssa.

Liity jäseneksi

Myyrmäen Marttojen jäseneksi pääset täyttämällä jäsenlomakkeen täällä ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠